Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 16. September 2012

IF 05 JZU - cu jeepul pe pajiștile alpine din Ciucaș!

Când: 15 septembrie 2012, aprox. 15:10h.
Unde: mult mai sus de ”cabana” Ciucaș, în plină pajiște alpină. Nu îmi dau seama cum de a fost posibil să cațere mastodontul motorizat până acolo!
Ce făceam eu acolo: participam la un maraton montan de excepție.
Cine și CE făceau ei acolo: O familie cu 4 copii. Cei trei din imagine mâncau pepene, savurând peisajul pe care părinții lor îl nimicesc și nimeni nu-i poate opri în țara asta călcată în picioare.
Fac apel către toți oamenii care conștientizează rolul naturii în viața pe Pământ, să dea share la acest material și să sesizeze autoritățile capabile să ia măsuri.
Numărul mașinii: IF 05 JZU.
Vă vine să credeți așa ceva?!
Update 21.09.2012:
De 5 zile încerc să primesc date de contact ale autorităților cu care organizatorii maratonului au colaborat pentru organizarea acestui frumos concurs. Am abordat direct organizatorul, pe Mihai Zlavog adică, de două ori pe e-mail și o dată pe Facebook, pe grupul aferent. E-mailurile sunt ignorate. Pe FB, fiind public, am primit acest răspuns specific românesc: ”Am vorbit la jandarmeria montană, se rezolvă.” Trist. Refuzul lor de a coopera în sensul inițiativei mele mi se pare neașteptat și de neînțeles, nu îi costa absolut nimic. Ca urmare, trebuie să caut mai departe, fără sprijinul lor de a primi informații. Și cred că cel mai eficient rămâne Ministerul Mediului, că ei știu exact încotro să redirecționeze sesizarea și de unde trebuie să aflu măsurile aplicate. 
Update 24.09.2012:
Surprinzător și regretabil, dar organizatorul acestui concurs de calitate, în persoana lui Mihai Zlavog, un atlet de calitate de altfel, nu doar că a ignorat simpla mea solicitare de cooperare, dar a șters și toate postările legate de această temă pe forumul intens circulat de pe Facebook. Ca urmare, acum am sesizat că nu mai pot scrie nimic acolo, printre alte blocări. Dacă așa înțelege el să fie responsabil și să respecte o minimă etică  ...... la dracu cu toate valorile, totul e doar papagal și ipocrizie până la urmă! 
Eu tot sper să mă înșel. 
 Update 01.05.2013:
”Urmare petiţiilor dumneavoastră adresate prin e-mail Ministerului Afacerilor Interne în data de 21.03.2013, respectiv 01.04.2013, în care sesizaţi că nu aţi primit răspuns la memoriul anterior, înregistrat cu nr.43763/18.01.2013 la M.A.I. – Secretariatul General şi remis instituţiei noastre, vă comunicăm că răspunsul v-a fost comunicat cu adresa nr.8371/22.01.2013, pe care o anexăm în copie.
Precizăm că în cazul în care veţi reveni cu un nou memoriu vizând aceleaşi aspecte, acesta va fi clasat, în temeiul art.10 alin.2 din O.G. nr.27/2002 aprobată, cu modificări şi completări, prin Legea nr.233/2002. 

Cu stimă,
DIRECTOR,
Comisar şef de poliţie
PANTILIE ION” - 

PRACTIC NU AU ANEXAT NIMIC ȘI SOLICITAREA MEA DIN 18 SEPTEMBRIE, de a se identifica proprietarul mașinii și a se comunica ce măsuri au fost luate - a rămas în veci fără nici un răspuns.
(30.04.2015)

23 Kommentare:

  1. Ai incercat la politie? Ai fotografiile drept marturie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nu vrei să încerci și tu, Șerban? Ai fotografiile drept mărturie ... nu contează cine le-a făcut, contează să devenim vocali către autorități. Oricine poate scrie autorităților, nu doar eu. Merci de întrebare.

      Löschen
  2. Trebuie si familia respectiva sa se simta bine, dupa o saptamana grea de munca. Poate ei nu sunt maratonisti ca si noi si nu pot face trasee de la cabana, sa urce pana acolo, si cu copii mici cu tot. Si in fond, cine isi permite Jeep trebuie sa se poata si bucura de avantajele si confortul sporit pe care o masina de teren le ofera. Cam multa agitatie pe aceasta tema ... bine ca nu s-a intamplat vreun accident, sa o ia la vale sau sa dea in vreun concurent.
    Mihai

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mihai Zlavog sau cum te numești, uite material pentru tine, ca poate nu esti la curent! Culmea ipocriziei ar fi ca și TU să fi ”purtat doliul” la MPC!!
      http://www.facebook.com/AliantaPentruDiversitateaNaturii

      Löschen
  3. Mihai, in cazul asta, tu esti un retardat si nu ai inteles nimic, dar absolut nimic din importanta protejarii mediului, din ce inseamna o rezervatie naturala, din faptul ca nu oricine trebuie sa-si manance pepenele pe crestele muntilor daca nu e capabil sa-si miste picioarelel pana acolo si e clar ca tu esti ultima persoana care ar trebui sa aiba dreptul sa organizeze un concurs intr-un mediu natural! Vrei doar sa te dai mare ca la concursul tau vin cei mai multi alergatori, dar esti mult inferior celui mai real si puternic maraton din tara asta, iar discursul tau de la sedinta tehnica a fost jalnic si te-ai laudat ca prostu. Esti o rusine pentru clasa organizatorilor de maratoane montane prin postarea de mai sus si sper sa o vada cat mai multi alergatori care pretuiesc natura si muntele. Esti un gunoi, asta esti!
    Alina, Tudor, Razvan, Elena, Manu, Ralu, Cornelia si altii care regreta ca au participat la ceva organizat de tine, dar nu se va mai repeta. Cine isi permite jeep, sa respecte mediiul inconjurator, nu sa ii persifleze pe ceilalti. Idiotule!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. BIG LIKE! Mihai, ăștia de gândesc ca tine și fac ca aia din fotografie ar trebui închiși și puși la muncă silită în folosul real al comunității, să vă hrăniți exclusiv din ceea ce produceți și tot ce vi se dă să fie o bucată de pământ imbibat cu ulei de mașină. Îți doresc viață lungă, ție și strănepoților tăi care vor beneficia de pe urma gândirii tale inteligente.

      Löschen
  4. Ministerul Mediului se ocupa prin autoritatile delegate, sper ca ati primit prima reactie pe adresa de e-mail, raspunsul final mai dureaza. In zona sunt foarte multe nereguli si astfel de sesizari ne ajuta, mai ales fotografiile.

    AntwortenLöschen
  5. da baaaa, hai sa asfaltam atunci si Moldoveanu, si Negoiu, poate vorbim sa asfaltam si K2 sau Kilimanjaro, ce zici, Mihai? sa poata astia cu jeep sa se odihneasca la inaltime! baaaaaa, cata prostie .... uite de la un alergator montan n ma asteptam! ce, vrei sa faci traseul din Ciucas pe asfalt in 2 ani, care e telul tau? Inreagistreaza-te si asculta banda, poate n realizezi ce tocmai ai vomitat mai sus sau poate chiar esti total iresponsabil. ma abtin sa nu te-njur.

    AntwortenLöschen
  6. Mihai, sincer regret că am muncit în echipa de voluntari, citind ce ai scris mai sus tot nu-mi vine să cred că m-am obosit să te ajut.

    AntwortenLöschen
  7. nu v-ati prins .... jeep-anistii aia sunt rude cu organizatorul, altfel nu se explica reactia! Anca, in conditiile astea doar nu te astepti sa coopereze tu tine si sa lase postarile pe forumuri. Si pe ale mele le-a sters, lasa doar ce nu-i pateaza imaginea, greu de crezut. Astia distrug tara asta! Prosti, dar multi neica, prea multi!!! niste parveniti si ipocriti.

    AntwortenLöschen
  8. Si totusi a fost un concurs foarte frumos, un peisaj greu de uitat. Desigur, peisajul nu e opera organizatorului. Peisajul trebuie ocrotit, altfel ajunge totul ca o buna parte din Valea Prahovei, adica o lada mare de gunoi unde toti scuipa, flegmeaza, urineaza si pe urma se lauda ca au fost la munte. Da, ai fost la munte pe rotile masinii. Un pic de respect mai exista? Suntem copii ai naturii, de ce sa ne omoram natura-mama? Omul are 2 picioare pentru a le folosi. Plus ca doamne iarta-ma, erau 3 copii acolo si parintii erau tineri, i-am remarcat si eu in cursa. nu au absolut nicio scuza pentru faptul ca au ales sa batjocoreasca natura si faptul ca au fost lasati sa ajunga si sa stationeze acolo este uimitor. In primul rand organizatorii trebuiau sa se sesizeze, ca doar in nasul lor s-a intamplat. A lor, a jandarmilor si a turistilor.

    AntwortenLöschen
  9. In logica ta, Mihai, doar maratonistii fac trasee montane si urca la cabane? Adica cum nu pot sa urce pana la cabana pe piciorusele lor? Au talpile lipite de ambreiaj? Si care e logica ta si a altora ca tine? Ca poluam si distrugem natura pentru ca avem jeep, pentru ca suntem barosani si ne permitem sa distrugem ... asa, sa va vad peste 10 sau 30 de ani unde dracu va mai duceti voi in natura sa va recreati, in ritmul asta si cu mentalitatea asta retardata, ca bine zise colegul de mai sus.

    AntwortenLöschen
  10. ba mihai, io iti propun sa organizezi viitorul maraton pe A1, ce zici? tu la volanul unui jeep si prostii alearga dupa tine. ti-ar place, nu? halal, ti-ai dat cu imaginea-n cap de bunavoie, mai bine taceai dracului din gura.

    AntwortenLöschen
  11. Cred ca exagerati cu totii. Cati dintre voi au facut ceva sa repare situatia? la gurit toti sunteti buni. Cati v-ati oprit pe traseu sa faceti poze si sa faceti ceva dupa aia? Aveti pozele, aveti textul, cati ati sesizat autoritatile, daca organizatorul refuza sa se implice? Da, exista o situatie, exista o atitudine, o initiativa pe acest blog, bravo autorului! Dar discutia in sine nu rezolva nimic, mai ales ca pute de anonimi pe-aici. Inclusiv subsemnatul :-) Mihai frate ..... ai dat-o cam stramba. O sa scriu chiar acum la politie si sper sa o faceti mai multi.
    Bogdan

    AntwortenLöschen
  12. Acest topic a fost pe locul 1 dintre cele mai citite timp de aproape 10 zile, acum e pe locul 2, ceea ce inseamna ca oamenii citesc si rezoneaza. Anca, e un semn bun, poate ca viitorul arata totusi putina lumina. Eu sper in continuare ca oamenii nu sunt atat de inconstienti si iresponsabili incat sa nu rezoneze la subiecte care au legatura directa cu protejarea mediului si chiar daca acum injura, astfel de subiecte aparute in dezbatere cu siguranta ii influenteaza putin spre constientizarea rolului fiecaruia in parte.

    AntwortenLöschen
  13. Nu mi-aș fi dat seama că ești un nenorocit Mihai, dacă nu citeam minunatul tău răspuns. Tot mapamondul discută, plănuiește, se îngrijorează despre cum ar mai putea omenirea, în penultimul ceas, să conserve și protejeze mediul natural, și tu vii să ne spui nouă că oamenii erau obosiți și că dacă își permit o mașină scumpă de teren de ce să nu dărâme munții cu ea, de ce să nu întineze potecile și pajiștile alpine, de ce dracu să nu distrugă rezervațiile naturale ale unei Românii unde și-așa toți fură? Sunt rude cu tine? Sau prieteni buni?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :)))) hai ca sunteti tari. s-a semnat unu` Mihai acolo si v-a aprins. ma bucur ca ati avut subiect de conversatie. blogul asta nu mi-a trezit niciodata curiozitatea si nici nu voi mai reveni pe el. mi-a atras cineva ieri atentia ca se vorbeste despre mine si am zis sa arunc o privire.
      totate jignirile de aici sa vi le insusiti voi, pentru ca eu n-am scris si nu voi mai scrie aici. parerea mea despre jeep, desi aproape ca nu mai conteaza, o cunosc cei care ma cunosc!
      p.s.: ce de anonymusi p`aici.
      MIHAI ZLAVOG

      Löschen
    2. Mihai, intervenția ta este foarte bună. Materialul în sine este descrierea unui fapt real. Te-am apreciat la maximum până la momentul în care ai refuzat să-mi comunici datele de contact ale autorităților locale cu care ai organizat concursul. Este în continuare un refuz care te face complice, iar dacă nu te face complice, este imposibil de înțeles, mai ales dacă trăiești în spiritul naturii și al protecției mediului, după cum afirmi. Apoi, al doilea moment care te-a reprezentat a fost acela în care ai șters de pe forum comentariile mele. Nu aveam și nu am nimic cu tine personal, știi foarte bine că ne-am cunoscut în hostel la Brașov și de atunci ți-am urat numai succes pe la toate concursurile unde te reîntâlneam. Cu atât mai puțin am putut înțelege refuzul tău de a coopera, FĂRĂ să îți cer implicarea în vreaun fel, la demersul meu pe care mi-l asumat într-o acțiune directă cu autoritățile responsabile de rezervația naturală. Succes în continuare, ce faci și ce apreciezi tu în viață nu este problema mea personală. Iar restul opiniilor exprimate de (cam mulți) anonimi iar nu este problema mea. Ce faci tu cu informația, te privește.

      Löschen
  14. Ah ... iar dacă cel care a semnat primul ”Mihai” nu a revenit pentru a face O CORECȚIE ABSOLUT NECESARĂ ȚIE, înseamnă că .... probabil a făcut-o premeditat. Deci și asta ar fi o informație utilă pentru tine. Cu timpul vei ajunge singur la concluzia că este important pentru dezvoltarea ta și a acțiunilor tale să fii atent la ce se spune și scrie despre tine și acțiunile tale publice. Dacă iei în seamnă minimum 50% din informația astfel dobândită, vei fi un om câștigat :-) Acum tu încerci oarecum ”să insulți” blogul și autorul blogului doar citind comentariile. Este foarte matur, într-adevăr.

    AntwortenLöschen
  15. Și un ultim comentariu pentru Mihai Z.: Un gest minim de cooperare, bunăvoință și deschidere către inițiativa mea te obliga moral și etic să iei o poziție în sprijinul demersului meu. Nu doar că nu am primit de la tine absolut niciun feed-back legat de ce înseamnă ”se rezolvă”, dar m-am lovit de refuzul tău de a-mi comunica niște simple date de contact. În mod normal, ca și organizator al unui concurs montan - deci se presupune că vei mai dori să te folosești și pe viitor de mediul natural pentru a te promova ca și organizator, prin altele -, ai fi putut profita de inițiativa unui concurent, ai fi putut atrage și alți semnatari ai unei petiții decente către autorități. Este nu doar dreptul nostru, dar și obligația morală de a nu rămâne nepăsători atunci când vedem clar cum unii distrug singurul bun care ne-a mai rămas și care ne hrănește specia pe Pământ.
    Faptul că nici la ora actuală Ministerul Mediului nu este capabil să dea un răspuns și se fofilează după răspunsuri telefonice absolut incredibile, este o dovadă în plus că problema ridicată de mine nu este una minoră. Dar desigur, ce ne pasă nouă că se distruge mediul înconjurător? E mai comod doar să ne folosim de el și să nu facem ceva atunci când trebuie.
    TOPIC ÎNCHEIAT. Dar desigur că tu nu mai intri în viața ta pe aceste comentarii. Eh, nu-i nimic.

    AntwortenLöschen
  16. Sa traiasca Romania! Nimeni nu vorbeste de faptul ca Mihai Zlavog sau cum ii zice organizatorului a lipsit de la propriul concurs din 14 septembrie pentru ca a cheltuit la jocuri de noroc vreo 60.000 de lei din banii incasati de la participanti si si-a lasat echipa sa se descurce si sa ii spele lui imaginea! De ce nu comenteaza nimeni pe nicaieri? Sa fie doar un zvon fals? Nu prea cred.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nu cred ca este un zvon, eu am auzit intamplator o discutie pe tema asta intre alexandra state (felicitari sincere pentru efortul depus in astfel de conditii) si cativa concurenti.

      Löschen
    2. yeh, man .... am văzut că a răsuflat zvonul și speram să citesc interviul ăla, dar se pare că nu mai publică nimic. foarte ciudat. ciudată lipsa de reactii practic. bine ca nu s-a intamplat nimic urat pe trasee pe asa o vreme naspa. pentru meritul pe care l-au avut cei care au salvat concursul, merita publicat un material sa aflam si noi ce s-a intamplat de fpat si sa stim la cine suntem atenti pe viitor, ca asa, din vorbe fiecare zice altceva.

      Löschen

I'm WATCHing YOU!! :-)