Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 14. April 2013

Primul antrenament combinat - Izvorani

Azi a fost o zi absolut bestială pentru un antrenament mai consistent (mă rog, la unii ”consistent” = dublu decât am făcut io!), 18°C, soare și un pic de vânt. 
Și am un motiv în plus să mă simt ”învingătoare”!!! Se pare că am găsit ”leacul alergiei la apa din bazinele de înot”!! Sper!!  Pentru a doua oară în ultimele zece luni de zile, mă apropii de un bazin și înot timp de o oră. Desigur, cu teama de ceea ce va urma:  sinusuri haotizate, mucozități demne de Niagara, blocări încremenite ale căilor respiratorii și inevitabila ”noapte albă” distrugătoare și suferindă.
Dar au trecut 11 ore de când am părăsit bazinul și nu am nici un simptom, ceea ce e de foarte bun augur, de regulă suferința începea după o oră.
Deci, am folosit două căști de protecție, din care una din neopren, dopuri în urechi și un mic dispozitiv din silicon care blochează căile respiratorii nazale. Să fie asta rețeta indubitabilă?
Cam așa arătam după 1h10min de stat în apă și 2,2 km înotați, adică 44 de bazine.
 Eu una nu-mi recunosc moaca. Să stai cu ochelarii aceia o oră prinși precum ventuzele și cu cleștele de nas, se pare că ajungi inevitabil la o față aproape tumefiată. Dar clar nu mă recunosc. 
Am fost singura ocupantă a bazinului olimpic din Izvorani, a fost de-a dreptul divin! Să te tot antrenezi așa.
După care mi-am scos piciorușele la o alergare prin sat .....
  Dar e nașpa din cauza câinilor, frate ....
De două ori a trebuit să caut scăpare, că veneau așa, câte 5-6 în jet! Hai, că dacă e unul sau doi, ca în poză (restul de 4 dispăruseră în stânga după ce m-am depărtat eu) mai negociezi, dar cu o haită nu mă risc, am deja un rucsac ciuruit de colții lor anul acesta!
  În rest, satul e liniștit, să tot trăiești într-așa o oază, pe cuvânt! Altă viață! 

 Cu mica ta corăbioară parcată în mica curticică din dosul rezidenței ....
 Am mai tropăit pe diverse străzi și drumuri, ferindu-mă de vitezomani și ocolind gropile, am mai făcut o po-două ...

Și după cei 10 km parcurși în 54 de minute, am revenit la complexul olimpic, am băut apă și am făcut drumul retur spre București.
 Am pedalat prin oraș spre Otopeni și retur 40 de km și apoi ..... am băgat un soooomnnnnn ..... mama-mia!!!!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)